onsdag 21 oktober 2009

Bye bye

Efter min nyttiga middag igår, gav tröttheten mig en smäll på käften. Från ingenstans blev jag helt lam och trött. Gick och la mig på sängen, E smsade kl01 att han va på väg hem. Vilket verkligen borde ha hållit mig vaken kan man ju tycka. Men jag somnade. Men vaknade i flera timmar fram och tillbaka pga att han skulle packa. In och ut genom rummet. Gnisslande garderobsdörrar öppnades och stängdes. Dusch sattes på. Jag vred. Dusch stängdes av. Jag vred lite till. Så höll det på, i flera timmar.
Vaknade sen av att han kröp ner bredvid mig. Bara höll om. Viskade "jag älskar dig". Jag mumlade någonting ohörbart tillbaka. Låg där ett tag. Han gick, kom tillbaka Velade. Vid åtta-halv nio sa han hej då. Det fanns ingen kroppsvärme att fånga upp under täcket. Ingen doft att pressa mot näsan och andas in.
Sen var det tyst.

2 kommentarer:

  1. =(

    finns det något bättre än känslan man får av en varm pojkkropp (som sitter på en pojke som man tycker sådär mycket om), som luktar sådär sov, under ett täcke?

    SvaraRadera
  2. nej jag tror inte det. det bästa jag vet, är duschad pojke som man gillar mycket, som kryper ner under täcket. fortfarande lite blöt, och en fuktig handduk runt kroppen. mums!

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget