tisdag 13 oktober 2009

Porrsms

Tisdag igen. Jobb igen.
Jag hoppas så så så mycket att jag kommer ha mycket att göra, i alla fall två av dom här tre dagarna. Sälja bra liksom, måste nu.
Annars känns vecka rätt bra. Mycket som händer.
Igår skypeade jag med Joanna i typ två timmar. Vi bokade biljetter till Köpenhamn och ska ses där den 15:e november, känns kanon alltså. Ska bli så jävla skönt att se henne! Bo på hotell, dricka oss kalasfulla osv. Blir perfa.

Igår kväll vad jag hemma hos Frida och Jessi, F fyllde ju år. Hon fick tre kakor av mig och en apelsin, hann liksom inte hitta någonting bra...
Tog mig hem rätt smidigt kl01, va hemma halv två, men kunde inte somna. Låg och vred mig i ett par timmar tills E kom hem, efter det sov jag nog okej i 4-5 timmar, sen när morgonen börjar så kan jag aldrig slappna av längre. Då väntar jag bara på att klockan ska ringa och sova jätte oroligt. Börjar bli jobbigt nu, har aldrig haft problem med att kunna sova innan. Måste sluta upp med det!

Förra veckan ringde mamma mig och sa att hon hade fått porrsms. Jag tyckte det lät spännande och undrade vem det va ifrån, men det visste hon inte. Ännu mer spännande tänkte jag! Skit obehagligt tyckte hon. Jag bad henne läsa upp vad det stod i smsen, och kunde knappt hålla mig för skratt när jag hörde min egna mamma läsa upp såna snusk sms. Veckans roliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget