fredag 9 oktober 2009

club der republik












Efter jobbet igår blev det vin hos mig, Mikaela och Thomas kom förbi. Sen tog jag s-bahn in till stan och mötte upp Jessi och hennes Mexi-can på Club Der Republik. Där blev jag full och dansade med en gubbe (han som har lysande ögon på kortet), Mexi rökte massa gräs, vi drack mer öl, blev fullare och till slut var det dags att dra. Vi käkade falafel och halluomi, sen gick jag ner till White Trash. E körde mig hem, på sin cykel. Det gjorde jätteont i rumpan men det va gött ändå.
Sjukt full somnade jag som en stock.

Nu är det dags att gå till jobbet, igen, på min lediga dag. Stina ville gå lite tidigare idag, så jag ska in o jobba 17-20. Sen blir det nog utställning på Hof96, White Trash för vodka/lemonade, och sen Tobi´s club Exit, och sen, HEM. Ska jobba imorgon.
Måste springa nu!

2 kommentarer:

  1. haha mina pupiller på första bilden som jag är med på... är oslagbara. herre.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget