onsdag 14 oktober 2009

Dienstag













Hela min dag i bilder helt enkelt. Ersättningsbussen var bara så himla fin! Kom tidigt till jobbet, drack min kaffe långsamt, satte på min iPod och satt i mörkret i butiken och kollade ut. Helt plötsligt började det hagla som sjutton, sen fortsatte det att regna och vara grått och kallt länge. Dagen gick ok, och E ringde och sa att han var ledig, så han kom till mig halv åtta, och så gick vi till en bar där vi satt ensamma o snacka massa strunt som vanligt. Vi satt längst in på stället, och plötsligt kommer Mikaela och Emelie in, så jävla otippat! Vi satt där ett tag till, sen skulle vi möta Tobi, hans syrra och Stefan på appartement, men vi kom inte in! Haha, jag gick bara rakt på och killen i kassan typ "öh! Stanna! Vem har bjudit in er?" Jag bara stirra på honom; "Ingen...?" Så det gick inte så bra. Måste gå dit med Jessi och Frida helt enkelt... Stammisarna! Vi gick alla till Odessa på Torstrasse, drack öl o vin och hade det gött. Sen drog i stort sett alla hem, vilket jag också borde ha gjort, men E tyckte att vi skulle ta varsinn gratis öl på White Trash, så Tobi, E och jag hamnde där. Ölen var STOR. Jag är BAKIS idag. *suck*

Nu ska jag springa till jobbet, som vanligt. Ikväll blir det middag med chefen, spännande...:S

4 kommentarer:

  1. fan vad konstigt! jag bor ju bara några meter från odessa, på gormanstrasse! men hur har ni det? det vore kul om vi kunde gå ut någon gång. ikväll tror jag det är dr pong som gäller och någon konstig sexklubb som jag inte minns namnet på...iaf hoppas ni mår bra och att vi ses snart!

    SvaraRadera
  2. Ser inte på ditt kort vem du är..:) Men gött! Odessa va najs alltså.
    Ikväll blir det Arena och Berghain! Blir toppen!

    SvaraRadera
  3. haha! det är katarina, du vet saras kompis?? sorry att jag var inte otydlig med det...

    SvaraRadera
  4. JA, HÄJJÄ!:D Men gud, det är ju du på kortet till vänster!:P Ser inte ut som du. Sorry! Haha, klart att vi ska ses! Har du börjat din praktik nu eller?

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget