torsdag 15 oktober 2009

Väntar...

Nu sitter jag o väntar på att Kalle ska smsa att han sitter på TXL bussen in till stan. Han skulle landa kl22, men jag fick ett sms tio i elva där han skrev att planet var försenat och att han nyss landat. En resa, som tar 55 minuter, och planet är försenat 50minuter? Känns väldigt konstigt och ovanligt.
Skit samma. Jag har hämtat en säng till honom hos Thomas, bäddat, städat badrummet och diskat och haft mig, så det är fint när KalleBalle kommer.
Tänkte att vi ska gå och dricka vin nånstans, kanske äta nånting.. Får se vad det blir ikväll. Imorgon ska vi gå på stan och utställningar med kompis och sånt dära, så massa saker att vara pigg till! Jag är helt död verkligen. Känner inte riktigt att jag är med liksom. Inte som att mitt jobb är så jävla jobbigt, men det tär ändå.. Och det har varit sena kvällar varje kväll, sovit lite, druckit, träffat folk osv. Det är kul, men det tär... *börjar bli gammal*

SÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget