tisdag 31 maj 2011

Dagar i bilder.

LÖRDAG

Fika med Iggy & Elvira på stan. Shoppade presenter till mamma och gjorde ett litet paket att skicka ner till min älsklings Kalle i Berlin. Hoppas på att det kommer fram någon dag snart.. Firade mamma på kvällen. Hon visar hur jävla ful tårtan blev om man jämför med hur den SKULLE se ut, vilket visas i tidningen. Trots det blev dagen bra, förutom att mamma och jag blev kazza i magen under natten lörd-sönd. Vi hade käkat på Silvis nya på Vasagtan. Klarade oss undan spya dock, skönt det!





SÖNDAG
Dags för Majorna-dagen! Åkte dit tidigt med mamma och massa grejer. Stod och smådansade med Mai hela dagen när vi sålde av våran gamla skit. Tjänade nästan 1500kr vilket kändes kanon.
På kvällen gick E & jag på middag med Adam & Emma (inte mina småsyskon) IGEN på Vasagatan. Dock en bit bort från magsjuke-stället. God middag! Tonfisk & rött vin. MUMS!

MÅNDAG
Jag hade en bra körlektion igår. Bokade in uppkörning. Fortsatte köra bil nästan hela dagen, E & jag åkte på ärenden med mamma till bland annat Plantagen.
I stan köpte jag en flaska bubbel och ett kilo räkor. Visade E hur man gör en äkta Göteborgsk Räkmacka. Det blev även middagen. På kvällen spelade E & jag musik och vi behöver nog hoppa in i en studio snart. Skoj! Vi drog till 2:a lång ganska sent och träffade Kokko & Sessili och några fler för bers. Blev sent och taxiresa hem.


Glass i BÄCKEBOL va värt ett kort



TISDAG
Har idag faktiskt lyckats plugga teori. Laddat ner en app till mobilen med massa teorifrågor, haha. Ända sättet att få mig att lära mig det, I guess. Men spelar ju ingen roll HUR jag lär mig skiten, right? Tränat, hängt i solen vid kanalen och käkat tidig middag ute. IGEN. Med E. Här unnas det!







2 kommentarer:

  1. Älska dig, ÄLSKA Anna (drottningen av minspel!)

    SvaraRadera
  2. Haha. Ja jag tog först ett kort på tårtan i tidningen och vår tårta. Sen mamma ba; NEJ du måste ha med den här minen!! Jag ba OKEJ, tog ett nytt. haha.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget