lördag 21 maj 2011

TONÅRSFEST/28-ÅRIG MAN

Igår fikade jag med Daniella & hunden Ebba på Doppio. Tjötade lite skit och sen kom Jocke. Jag köpte en present till E på Jam innan en timmes hårdträning på gymmet.
E va sugen på att göra fina drinkar hemma, så vi köpte rom & cava, massoor med lime, mynta och annat. Han gjorde jätte fina Mojito Royal med en skvätt cava på toppen. Vi hade tvåmanna-fest och kollade på YouTube-klipp och lyssnade på massa musik. Vi drog oss in till stan och upp till Näckrosdammen där det pågick en "spontan"-fest. Hur mycket folk som helst, tyvärr var medelåldern typ 16. Vi hängde där ett tag, blev lite småfulla på tonårsgrogg, tog kort på oss själva med polisbilen (ja jag tror bestämt att medelåldern smittade av sig) sen bjöd jag E på födelsedags-fyllekäk på Sibylla innan vi åkte hem.









Idag fyller E år, så jag "smög" upp och skulle börja fixa frukost. Såklart va han tvungen att gå på toa så han fick låtsas att han typ sov när frullen väl var klar. Presentöppning och frukost till AFAs slagord här utanför. Demonstrationer hela förmiddagen runt moskén. Dagen har mest bestått av helikopter-ljud, bakning och läsning ute på gräsmattan. Fint! Snart blir det promenad, sen ikväll lite fest och Truckstop!



Kör på cancersjuk-looken idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget