torsdag 5 maj 2011

USA-tema

Igår köpte jag äntligen min jävla NY-biljett som jag skulle köpt för...längesen kanske. Jag åker den 17:e juni, och kommer tillbaka den 7:e september. Så ja då va det gjort.

Igår runt lunch kom även min syster Karolina och hennes barn Adrian & Amelie, plus man Marien från New York till oss. Jätte mysigt! Hängde hemma hos mamma hela dagen, åt mat...pratade, myste. Claudine kom förbi, och vi tog oss en powerwalk innan middagen. Hela familjen sov lite om vartannat eftersom dom inte sovit på hela resan. Fint att ha dom här!

På kvällen när jag skulle ta mig hem ringde jag till E för att vi skulle mötas upp och ta sällskap hem. Vi ringde om varandra ett par gånger, och när det till slut svarade på hans nummer va det inte E utan någon annan som svarade. Jag ba: HALLÅÅÅ? Kan du ge luren till E? Jag trodde typ att han gett luren till någon annan (varför han nu skulle gjort det, vet jag verkligen inte..) så jag blev skit irriterad. Personen i andra änden ba: Det finns ingen E här! Jag suckade och sa något drygt, och la på. Helt övertygad om att det visst va E´s telefon. När jag la på såg jag att jag ringt till min körskola. Jepp. Inte bara kontoret, utan till ägarens MOBILTELEFON. Och gissa vart jag ska om 45min? Just det, körlektion.

3 kommentarer:

som tänkte något efter detta inlägget