torsdag 19 maj 2011

Igår & Idag

Igår skrev jag klart min sista uppsats i Film och Historia. Sjukt skönt! Tränade och mötte sen upp Anna med sin lilla Pirjo, och Elvira med sin lite större Iggy och tog en fika i spöregnet. Efter det var jag hårmodell i några timmar på Cybtekk. Provades massa olika frisyrer. Rätt sköj! Gick till Hard Rock och skulle hämta upp E för att gå hem, men fastnade i 3 timmar. Lite små fulla lyckades vi bli, och va hemma vid 23, sov kl00.




Idag har vi som sagt varit ihop i 6 år. Minus ett litet kort break förra året. Vi låg kvar länge i sängen innan vi började göra oss i ordning. Jag rakade och klippte E´s hår, och han fick raka min undercut som blivit på tok för lång. Snygga och fina åkte vi in till stan och gick till Konstmuseet. Jag fick två jätte fina böcker; en om Rene Magritte och en om Alfred Hitchcock och hans filmer. Jätte fina! Sjukt nöjd. Vi gick ner till Kungsport och satt ute och åt sushi-lunch. Fick för oss att ta en sista minuten till Stockholm, så vi åkte hem för att kolla biljetter, men dom var på tok för dyra och fel tider.
Nu har vi en liten flaska skumpa på kylning som vi ska unna oss snart.






2 kommentarer:

som tänkte något efter detta inlägget