lördag 28 maj 2011

BIKINI

I torsdags hade jag en fantastiskt bra tjejdag med Essy. Vi möttes upp för lunch på Andrum och åt tills vi sprack. Sen gick vi på stan, jag köpte två nya bikinis! Hur nöjd som helst. Jag har två stycken, en som jag köpte när jag var 13 år på Gran Canaria och en annan som jag köpte i lite panik i Miami för tre år sen. Kände att det var dags för nya. Sen tog vi en kaffe i solen på Da Matteo. Jag drog sen för att möta upp Jessi & Miika. Jessi tjötade om någon film om kokvinnor som jag absolut inte ville se, men efter lite häng hos min mamma så gick dom och såg filmen. Jag stannade och hängde med la familia ett tag. Fin fint.




Igår efter en körlektion åkte jag in för att käka lunch på Proviant med Elvira. Maten där är verkligen helt fantastisk! Jag gick och tränade och hade sen en skype-date med Kalle i två timmar. Vi åt middag och pratade om livet och skickade massa fula gamla festbilder på oss när vi ser helt cp ut. Försökte ta kort på oss med min kamera, men det verkade inte funka? Jävla pc.
Drog hem till mamma igen. Emma hade gått på 9:ornas bal och var superfin. Claudine kom förbi så satt vi där och hängde med mamma & Benny. Christoffer och Johan kom förbi på ett par glas till innan vi åkte hem. Väl på vagnen satte det sig en man bredvid mig. Som vanligt sitter jag med hörlurar och ser lite besvärad ut, tar ut hörluren och ba: va? Skulle så klart fråga tusen saker. Jag satte in hörluren igen. Ut igen. In. Ut. In. Man ba kan du sluta prata med mig?! Stank svett också. Blä. Tur att man har en pojkvän som skulle komma och möta mig vid hållplatsen. HATAR att det ska vara så. Att jag ska bli så obekväm och, nja inte rädd kanske men definitivt lite orolig. Så att ens kille ska behöva hämta en! Herre gud. Han behövde till slut inte komma, så jag gick själv, men ändå hela grejen. Skit.




2 kommentarer:

  1. tänkte precis skriva att du ska akta dig för gurkorna, men så såg jag att du var i sverige. bra!

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget