onsdag 25 maj 2011

TIS- & IDAG



Igår gick jag upp 06:15. Pappa körde mig till halkan som skulle börja typ 7:30. Det va hur jävla kul som helst! Och det gick skit bra. E & jag åkte in till stan. Drog mest runt, men det va kasst väder så vi hängde hemma hos mamma lite. Jessi kom hem till oss på kvällen och E lagade vegetarisk lasagne och vi drack ett par drinkar. Jessi tog nakenkort på mig i köket som hon ska ha till ett projekt. Kändes lite cp, men det var roligt.

Idag har jag haft körlektion igen. Typ varannan gång får jag kritik och varannan hyllas jag. Blir tokig. Tränade stenhårt över lunch, sen träffade jag Caroline, Niklas & Julia. Vi drack kaffe på Doppio och käkade i Haga. Ska snart in till stan och möta upp Jessi & co för att gå på punkspelning. Är så trött, och ska unna mig att sova ut imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget