måndag 6 juni 2011

En hel vecka

Oj en hel vecka utan blogg...
Vad konstigt men bra det känns. Förra veckan i torsdags kom min storebror Frederik hit från NY. Vi käkade lunch hos pappa och sen gick jag över till nya grannen, som visade sig vara Patsy. Där blev det gratis öl, hårklippning och sen utgång som var lite som en tonårsfylla.
I fredags var jag ett kolli och gjorde ingenting. På kvällen lyckades jag ta mig hem till födelsedagsbarnet Essy och fick massa god mat och bål. Mös där till kl 00 när barnet nästan deckade! Erik och jag åkte hem till min mamma och sov en natt där. På lördagsmorgon åkte vi med tre syskon upp till sommarstugan och var där lördag & söndag. Vädret var helt fantastiskt! Jag tog mig årets första dopp... åkte kneeboard, åkte motorbåt, grillade och åt hur mycket fisk som helst. Gött va det. Pluggade en del teori också så klart. I måndags satt jag på skolan i flera timmar för att plugga och hade sen en körlektion. Den sämsta hittills av någon anledning. Känns ju lite sådär!

Idag har jag ägnat hela dagen åt plugg också.... väldigt tråkigt. Åker förhoppningsvis till Berlin i övermorgon! New York är om nästan bara en vecka.... känns cräjjzäjj.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget