lördag 29 augusti 2009

Vardagsrums picknick



Jepp, spana in snabba tjejen! Kom precis hem från Mikaela och Emelie som hade lagat värsta fina middagen. Thomas och Andreas var också där. Finfinkväll alltså.

Idag provjobade Stina hos mig i butiken, det gick skitbra. Hon ska komma in en timma imorgon, lördag, när jag jobbar och jobba lite. Känns bra, bra.

Den här helgen är det lite för mycket på gång! Imorgon efter jobbet vill jag egentligen till en skit cool bar som har ett event och sedan på en skit cool fest på Picnic (som är lite av ett skit ställe, men som ibland har sina uppgångar...) och festa. Men på söndag morgon kl7 spelar Andreas på Tresor, vilket innebär att jag måste vara ute och festa hela natten och sen dra dit. Och i så fall måste jag sova efter jobbet först. Och på söndag måste jag köpa möbler till lägenheten, och MÅSTE till bar25, som stänger på måndag kl 23:55... Så mycket, så lite tid!! Stressigt!

Fortfarande inte fått några svar om vad mitt Kretiva inlägg ska handla om. Sjutton också! Kanske skriva 7 anledningar om varför jag inte skrivit något än...? Hah? Ganska smart? Ganska tråkigt.
TIIIIPS!!!

Nu ska jag schlafen, och imorgon jobba. Sälja massor så jag får massor med pengar så jag kan köpa massor av kul saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget