fredag 28 augusti 2009

Ledig tisdag









...spenderades först vid Weissinsee, med tre hela dop och sim, sällskap av E som blev mys. Sedan, som ni ser, ett besök på IKEA! En trupp svenskar satte sig på en sbahn till Sükreuz och gjorde en snabb besök. Det slutade med att E och jag handlade för 100 euro och Emelie och Mikaela för hela 160. Men vi hittade alla sånt som vi behövde, för det var ju Ikea(!!!), och vi var sjukt nöjda.
Vi kom hem halv nio, och klockan nio hade vi bjudit till middag. Emmanuel flyttade idag, torsdag, till Stockholm, så vi ville vinka av honom lite. Det kom några goa tjejer, och Thomas, NY kille haha, och alla hade med sig mat, vin, ost och alla delade med sig. Trevlig kväll, blev lite för sen kväll, och jag deckade självklart så fort jag la mig på sängen.

BTW, hjälp mig med kreativ blogger inlägget!! Jag har ingen aning om vad jag ska skriva. TIPS, bitte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget