fredag 14 augusti 2009

Förra fredag och fram, schnell!

Förra torsdag tror jag... En enda bild från Niklas spelning på Cassopeia, Hard core spelning, stört bra! Sjukt nöjd, tack igen GRRRRAABBAAARRRR!




I fredags skulle vi ha en mysig kväll, tidigt kväll. Emelie kom hem i torsdags, så vi bestämde att vin i park var ganska lagom, sen en bar, sedan hem. Det slutade med att jag och Liina hamnade på en fest, där polisen precis varit, på väg till en bar, men sen inte, sen hem till en kille som hade nån jävla porrfilms tv grejs, sedan "bad taste" tema på Magnet, där hon och hamnade i "poolen" på baksidan. Poolen var en uppblåsbar barnpool. Men alla som känner mig på fyllan, vet att jag inte tänkte lämna den poolen orörd. Nej, ner i den med trosor och t-shirt. Vi fick sällskap av några tonåringar som frågade om vi hade pojkvänner, sen började dom röka gräs. Allt var chill, tills killen med gräset spydde i poolen.
Jag har aldrig mått så dåligt på jobbet, som dagen efter. I taxin hem kl6 satt jag med ena handen för ögat för att kunna se vägen, och mina käkar krampade. Mumma!







Jag kunde inte känna mitt hjärta slå, och fick lite panik


***

Onsdag efter jobbet tyckte vi att vinkväll hemma hos Jessi och Emmanuel var en bra idé. Det var det också.
Det sista kortet är när Jessi, på allvar, har "deckat". Hon satt så och sov i säkert 15 minuter. Oerhört sött.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget