söndag 16 augusti 2009

Bilderna för sin talan













Lördagen som var så himla bra planerad. Allt skulle ju gå så bra! Jobb, mat hos Philip & Heidi, förfest hos Emelie, Renate, Rechenzentrum blev planen istället för något så enkelt som= bar25.
Trots att inte allt blev som planerat, så blev det en bra kväll och natt i alla fall. Emelie tyckte ju uppenbarligen att det var så bra på Renate, så hon ville bara tillbaka! (se sista bilden) Men Liina skulle till Rechen och jag skulle hem. Va i säng kl6, och gick upp halv tolv, för att jag skulle ju till en sjö! (Planera faan aldrig grejer på fyllan, för dagen efter, varför lär jag mig aldrig??)

Essy & Ellen, Philip & Heidi är som sagt i Berlin, och sticker fram på lite bilder.
E&E åt jag middag med på White Trash ikväll, efter bad och sol. Dom sitter på nattåget till Göteborg nu.

Nu ska jag kolla svtplay, och ladda inför en ledig dag MED Erik imorgon! Det ska bli lite kallare än idag, typ 27-28 grader, och vi ska åka till sjö igen. Bada och sola. Mumma!

1 kommentar:

  1. Lovely!
    Det var jätte kul att träffa dig Gullisen.
    Kisskiss.
    Peace/Essy.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget