tisdag 25 augusti 2009

Söndag&bar25










GUD. Jag var så trött i söndags efter jobbet. Lite väl sliten. Och efter butiks jobbet, gick jag till fik jobbet och jobbade där. Efter det kände jag bara: DÖD. HEM. SOVA. FILM. Men istället blev det hem till Jessi och Emmanuel, vin, och sedan självklart bar25! Jag är sjukt nöjd med natten. Alla trillade hemåt under natten mellan 4-6, och vid kl7 ungefär bestämde jag mig också. Hem till säng med en varm kille i. JEPP. Så blev det.

Idag har varit en väldigt o produktiv, ledig dag. Men man får väl unna sig såna ibland också.
Nu kom jag precis hem från Mikaela, Emelie och Liina. Jag har tvättat hos dom, och Liina och jag såg på film. Höll på att somna, inte pga Liina.:)
Nu ska jag se på gamla Vänner avsnitt, och ladda för en ledig dag imorgon. Då ska det bli 29 grader, så det är dags för bad igen, och sen blir det antagligen IKEA med hela svenne gänget, haha. Eventuellt middag med Emmanuel och Jessi imorgon kväll. Åh, vilken dag!
(Vem är killen på bild 2 och 3?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget