torsdag 20 augusti 2009

Tjejerna tillbaka i Berra

Jepp, the girls are back! Josefin är här och kollar läget i en vecka innan hon flyttar till Australien, och Mickan är hemma igen. Igår efter jobbet blev det enheldel vin på deras pyttelilla balle. Jag bara sög i min som en svamp, sov typ 7 timmar och har jobbat hela dagen idag.
Nu i Berlin är det över 30 grader. Idag var det 35. Det är stört varmt alltså! Inga kunder som orkar prova nånting, så jag sitter mest och försöker LBDN (lista ut vad det betyder) genom att städa där det inte behövs städas osv.
Min chef och jag skulle käkat middag idag egentligen, men jag va för trött och hon va lite för upptagen, men då sa hon att hon hade bokat ett bord till oss för imorgon, fredag, kväll p
å bar25 som tydligen ska ha världens topp-mat. Jag har ju provat det mesta av vad bar25 har att erbjuda, men aldrig maten. Så det ska bli mig ett sant nöje. Dessutom fick vi in sjukt snygga kläder idag, och hon sa att vi båda skulle ha på oss en ny outfit imorgon för den stora middagen.
När hon sa vart vi skulle gå tänkte jag vara mitt vanliga roliga jag, och sa; "are you trying to get me in bed?" Men hon fattade inte vad jag menade, så tredje gången jag upprepade mig var jag tvungen att förklara vad jag menade. Hon skrattade och sa att jag är crazy och att hon ska dra av middag på min september lön.
Det var också ett skämt.



Min nya frizz (toppning och rakning= 10 euro,på en salong alltså!!!)




Min cp arm är kul

2 kommentarer:

  1. när kommer kreativ blogger inlägget?

    du skulle nog fan vara snygg i vilken frisyr du än skulle få för dig att göra.
    du har dessutom samma fjolliga hand som jag har. fisförnämfjolla, som jag kallar det.

    SvaraRadera
  2. ohohoh, jag har typ glömt det. det kommer....imorgon?:) eller ikväll.
    usch jag jobbar så mycket nu, så det känns inte som att jag hinner så mycket annat.:/
    jag ska raka andra sidan också om en vecka eller något. känns kanon!
    fjollhanden ja! gud vad pinsamt.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget