söndag 23 augusti 2009

Hof96&WhiteTrash















I fredags mötte tjejerna upp mig på jobbet, vi satt där och drack Catuma som min chef sa att vi fick dricka hur mycket vi ville av. Det är som prosecco ungefär, god och nån jädra natur-tjottaheijti grej.
Sen gick vi ner till Hof96 på Torstrasse där godingen Sara (bild nr 3) hade ett event. Det var bilder från NY och Berlin, blandat med porrkonst. Helt underbara grejer!
Vi var sjukt hungriga, både på White Trash´s mat, och dess personal. Så vi hamnade där runt kl23, fick vår vän Keno som servitör och vår goding Emelie som runner, och min goding E i köket som kock. Strålish! Vi drack lemonade med vodka (se kannan), ja, ett par stycken faktiskt, sen en jädra massa öl. Johannes, Mickans kompis från Stockholm, kom och gjorde oss sällskap. En hel kanon kväll! Det slutade med att vi satt kvar till kl3 när E och Emelie slutade. Då blev det dans mellan borden för hela slanten. Dj:n, som nog satt och rökte lite gott, spelade sköna 80-tals synth hits som väckte mina gamla synthar nerver till liv och vi studsade runt som några jihun. BRA kväll.
Jag va inte alls bakis dagen efter på jobbet, helt sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget