fredag 14 augusti 2009

Tvistad torsdag

Frukost, fortfarande ovetande om dagens vändning...


Efter dagens vändning, tyckte jag att öl var enda utvägen


Och till slut bar25

Idag började som en dag när jag äntligen skulle vara ledig. Essy och hennes vän från Gbg kom imorse och vi gick och möttes upp på Datscha för Berlin frukost runt 13:30. Ah, vilken dag tänkte jag. Frulle och sen sko shopping med Emelie och co.
Efter frullen ringer min chef och frågar varför jag inte är i butiken. Jag får utskällning, hon är helt pissed off och vi pratar ett tag, och det slutar med att jag fick springa på en M10 och åka och öppna butiken. På hennes dag. Och min lediga.
Anyway, allt löste sig men jag har varit på sjukt opepp humör hela dagen och ältar fortfarande vad jag gjorde fel igår, varöfr säger hon att hon sagt att jag ska jobba, när hon inte alls har det? OSVOSVOSV. Blir så trött.
Jobbade på fiket, med underbara Mareike som bjöd på mat. Sen mötte jag upp Emmanuel och Jessi och vi var på bar25. Jag är redan hemma, och sjukt nöjd över det. Ska sova som en stock nu, jobba imorgon och även lägga upp bilder på det jag gjort den senaste veckan, eftersom jag inte hunnit vara här.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget