lördag 15 augusti 2009

Yeiye





Efter en dag på jobbet när min chef inte ens svarade i sin telefon, utan stängde av den när jag ringt två ggr, var jag egentligen helt slut. All energi hade gått åt till att vara nervös över om jag hade mitt jobb kvar över huvudtaget och undrade om hon inte är 14 år och min dotter, snarare än min 30-nåntingiga chef?
Till slut ringde hon upp, kl19 på kvällen. Vi pratade lite snabbt och insåg att allt igår var ett stort missförstånd, och till min stora förvåning sa hon att vi BÅDA hade gjort fel. Egentligen är det ju bara hennes, men blablabla.
SEN, i alla fall, efter mini paus hemma, så mötte jag upp Daniela, Essy och Ellen nere på stan för att gå till en skitmysig bar som ligger mitt i Hackerscher och alla turist trökiga grejer. Efter det gick vi till VCF och Tobi´s klubb som spelade elektro/indie. Ja, kan nog inte förklara musiken på något annat sätt. Det var helt OK, inte skit bra, men vi dansade lite och drack Sekt. Lite för mycket tror jag.
Erik kom dit, vi åkte hem, jag köpte pizza slice och sen runt kl4:30-05 ringde det på min mobil från ett svenskt mobil nr. Det var min kompis Sara´s mamma, som försökte få tag på Sara´s lillasyster och ringde alla telefon nr på mobilen. Vi pratade i säkert 20minuter och allt möjligt, och viktiga saker. Trevlig kvinna, kul att snacka lite vett. Så där på fyllan, mitt i natten.
Efter samtalet sa Erik att han älskar mig, och att jag sköter såna där situationer så jävla bra. Att jag är grym på att handskas med sånt. Det stämmer nog.

Shit, vad gör jag här??! Jag måste ju springa till jobbet nu! Skit! Aja, Bar25 inatt! Blir nog fina bilder från det!
PO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget