torsdag 28 april 2011

SOLDAGAR

Igår efter träning och plugg gick jag till mitt ny-gamla häng på Brunnsgatan (hos mamma). Benny kom förbi med rosé så vi satt ute och drack ett par glas. Sedan gick jag till Linnégatan och Tempel Pub för att ta ett par öl med Tess & Eva. Fint och mysigt, sen åkte E och jag hem och glodde serier tills natta!




Idag är E ledig. Planen var att vara ute och picknicka hela dagen, men det va sånt skit väder i morse när vi gick upp att vi trodde det var kört. Vi åkte in till stan för att shoppa lite. Jag köpte nya Palladium, ett par mossgröna, efterom mina 2½ år gamla börjar pajja helt och hållet. E provade massor med kläder, inget blev han nöjd med. Dock skor! Vi käkade lunch med Elina & Claudine i solen, sen köpte vi ett par öl var på systemet och satte oss i Kungsparken och mötte upp Christoffer. Nu är vi hemma, helt pollen-skadade!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget