söndag 3 april 2011

Första BBQ&utomhusfest

Asså hur fin har den här dagen varit? Sov riktigt skönt inatt, tog igen lite sömn. Vi gick upp, gjorde oss i ordning och fixade fruktsallad och lite allt möjligt. Köpte filtar, underlag, mat och tog med oss grill och vin till Hasenheide där vi va först inför dagens BBQ. Efter någon timma var vi säkert 25 personer och sedan närmare 40-50. Några kom med musik och det spelades scrabble, grillades och dracks. Jag spelade frisbee och hade det hur gött som helst. När klockan var 21 gick vi hem, inte ens då var det kallt. Sen har vi hängt i köket och blivit uppbjudna till grannarnas fest. Måste vara hur mycket folk som helst där uppe. Ligger i Jessis säng nu och hör allt folk genom fönstret. Ska sova lite inför Berghain imorgon bitti. Len Faki spelar från kl09 och Kalle & jag vill gärna gå dit, sen blir det Open Air vid kl13-14. 5000 pers har attendat på facebook... helt sjukt! Det ska bli 23 grader imorgon.. hoppas på goer solbränna.







Dit ska jag imorgon bitti! Berghain så klart!


2 kommentarer:

  1. åhhhh. jag vill så gärna flytta till berlin när jag läser din blogg. vill dit igen, och igen, och igen.

    SvaraRadera
  2. <3 ja visst är det så. berlin har allt att erbjuda.:) idag har det varit open airs runt om i hela stan.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget