söndag 17 april 2011

WHATTA DAY/WHATTA NIGHT

Underbar lördag. Va och tränade, på vägen hem ringde mamma och sa att Mauritz Karströms akvareller ställdes ut på Galleri Victoria. Jag blev helt lyrisk och gjorde mig i ordning och åkte in till stan igen. Vi gick på utställningen, sen käkade vi mys-middag hos henne.
Jag drog hem till Claudine för förfest inför Trubbel spelningen på Kaj Skjulet. Vi såg Slöa Knivar som spelade innan, och jag är ett nytt fan! Det va helt fantastiskt bra. Och Trubbel va grymma så klart. Emma och jag gick hem till Mai där hon och Daniella hade förvandlats in till sina alter-egon och dj:ade för fullt. Sjukt bra förfest! Vi drog alla in till Yaki-Da där Sanna La Fleur spelade. Vi dansade gärnet i ett par timmar, och gled sen ner till Orgia där Daniella fick tag på tron-platsen och Stephan köpta skumpa. Vi förvandlades allihopa till låtsas-bratz för en stund. Kul då, mindre kul idag. Men dagen, kvällen och natten va fantastiskt fin! PUSS PÅ ER



SLÖA KNIVAR

TRUBBEL
DJ-QUEENS OF DA NIGHT






YAKI-DA

SANNA LA FLEUR
FYLLAN


FÖRKLARINGEN PÅ DAGENS SMÄRTOR




1 kommentar:

som tänkte något efter detta inlägget