lördag 16 april 2011

Fint

Igår under tiden jag tittade på stackars lilla E som äntligen sov, efter att ha varit sömnlös halva natten, så skrev jag mer på uppsatsen. Jag börjar bli sjukt nöjd, men är hela tiden osäker på det jag gör. Så här gör jag jämt! Tror för lite på mig själv, och tänker att allt jag gör säkert är helt jävla fel. Men sen, ofta när jag får tillbaka resultaten så har jag fått jätte bra betyg... ANYWAY, ska sluta tvivla på mig själv och fatta att jag kickar assss!!

Jag åkte in till stan för att hänga med älskade Joanna som kommit till Gbg från Burträsk (fråga inte) och hennes scenskola. Vi gick till Hagabion för att se kortfilmen "Banga Inte" som vår bekanta/vän Fanni har gjort. Den var jätte fin, och utspelar sig 1999 så det var lite av en nostalgitrip tillbaka till bandare, häxblandning och lustens dagar!
Efter det åkte vi ut till Frölunda och Sessili som höll på att färga Mais hår. Vi blev bjudna på middag och hade en fin tjejkväll. Annie kom från London och hängde också. FINT!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget