måndag 25 april 2011

Familjedagar

Satte mig ute på gården i solen i söndags eftermiddag. E & jag åkte sen hem till familjen på Brunnsgatan. Där grillade vi lax och drack sjukt gott vin. Vi åkte hem ganska tidigt, såg Mr Nice och åt ännu mer plock-grejs.



Idag vaknade jag av mig själv kl08, men sov vidare någon timma innan vi vaknade båda två. Öppnade fönstret och lät solen och den varma luften in i lägenheten. Finns få saker jag älskar så mycket som att ligga i sängen med någon man gillar. Och andas frisk sommar-luft och ha solen i ansiktet. Mm... fint.
Vi gick in till stan, i SHORTS! Hur gött som helst. Satt på gräset vid Stora Teatern i någon timma innan E skulle jobba. Fikade med Emma i solen, sen gick vi till mamma och spelade fotboll och basket. Det fick bli dagens motion. Stannade där på middag idag igen och blev helt emo. Vet inte varför. Men hoppas på att det försvinner tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget