fredag 15 april 2011

EMMA


Lillasyster har äntligen varit på Cybtekk och fått håret fixat av Sheriin. Hon har gått från rött hår med kort lugg och dreads, till detta magnifika vackra väsen!

Igår gjordes det inte så mycket. E skaffade sig en ny mobil, med något slags playstation i. Hejdå världen liksom! Vi gick till mamma och blev bjudna på tidig middag, sen gick mamma, Sandra (vår granne) och jag till Stadsteatern och såg Fåglarna. Föreställningen var så där, bra skådisar och scenografin var jätte snygg, men storyn var lite seg och inte särskilt fängslande.

Jag åkte hem till E som hade köpt gott vin och (hatar ordet) snacks. Jag gjorde mig en liten gin&tonic och kl 23:30 var jag redo att sova. VAD HAR HÄNT?! Konstant trött.
Nu ska jag skriva lite till på uppsatsen och sen hänga med JOANNA som är i stan, lyckan är total!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget