onsdag 27 april 2011

DIENSTAG

Igår lyckades jag både träna, plugga en del, gå på vernissage och lite spontan-grillning i Majorna. Plugget är as-segt nu och jag läser om tråk-filmer från 1925. MEN läser om genus-perspektiv vilket är sjukt intressant. Ära och Manlighet inte minst. KUL!
Sessili och jag gick till Variant 23 där några hade fått ställa ut. Jätte fina grejer, och rätt billiga. Blev lite irriterad över att ingen typ hälsade en välkommen, fattade inte ens vem som hade galleriet. Jävla amatörer. *suck* Vi gick efter några minuter, och promenerade över hela Masthugget för att gå till Britta. Där grillade vi och hade en alkoholfri (!!!) kväll tills vi höll på att frysa ihjäl. Jag åkte och hämtade E när han hade slutat. Han var på sprudlande humör, så vi tog en promenix och hamnade på MAX där han käkade och jag fick morötter. GATT VA DET!



Nu ska jag försöka plugga mera och dra mig till gymmet. Tror det blir en tjej-dag idag. Massa tjejer. TJÄJJÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget