onsdag 13 april 2011

Ostigt

Vad är grejen med ostbågar? Jag har aldrig gillat det innan, men nu ÄLSKAR jag det!

I övrigt har jag tränat söndag, tisdag OCH idag. Känns hur gött som helst, börjar komma in i det flowet igen. Har saknat det. Hjälper som fasen att gå på ett riktigt bra gym, med trevligt folk och bra personal.

Idag har jag äntligen lyckats släppa lite på min kreativa-skrivspärr i uppsatsen. Skrev en del i morse innan gymmet, och lite till under eftermiddagen. Jag gick till mamma efter träningen och lämnade lillasyster hos Cybtekk för en total make-over. Spännande!! Hon har gått från röda dreads, till att klippa av det själv, till... ja vi får se imorgon. Hängde med Daniella och Jocke en sväng på Con Leche sen tog vi ett glas rött på Kino. Mys och fint.
Nu väntar jag på E, hoppas att han är på att spela Tp, käka ostbågar och ge mig lite kärlek!

1 kommentar:

som tänkte något efter detta inlägget