måndag 1 mars 2010

SOL

Det är ngt jävligt konstigt när jag ska skriva min blogg. Som nu liksom. Allt jag gör ser konstigt ut i den här skrivrutan. Är det bara på min??

Anyway. Äntligen återställd efter förra veckans kräk-kaos. Jobbade lördag&söndag, stört mycket att göra, men kul.
Igår efter jobbet kom E, och vi tog sällskap till White Trash. Jag mötte upp Emelie och vi bestämde att vi skulle gå ut och käka innan bio med Jessi. Blev att vi köpte varsin pizza, drack ett par glas röd vin och såg på Sex And The City avsnitt.
Sen blev det bio vid Hackerscher Markt, An Education. Such a chick movie!! Men den va söt. Jag, som alltid ska ha åsikter om ALLT, tyckte väl nu i efterhand att det var en lite ful vinkel på judar, samt att budskapet "ditt liv blir skit om du inte går på universitet" var lite väl. Men, söt ändå! (Mest skådisarna då alltså..)

Idag är både E och jag lediga. E har handlat mat och tvättat. Jag har...duschat och ätit frukost. Bra jobbat!
Tänkte gå på Guggenheim, gratis idag, och jag har inte sett den senaste utställningen. Förutom det vill jag kolla på skor. Mina kängor är helt trasiga nu, ser ut som skit och läcker in. Nej, det är INGEN snö kvar, alls, men det är blött ute.
ÅHH!! Nu skiner solen! Dags att springa ut! Och solglasögonen följer med! YES!
PUSS

1 kommentar:

  1. HEJ!
    du borde komma och titta pü "fucking werewolf asso" i berlin den 11 mars pa Cortina Bob...
    tror att din pojkvän käner snubben i bandet..

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget