torsdag 25 mars 2010

SOMMAR


I tisdags följde Emelie med mig till fiket efter att jag jobbat i butiken, hon tar över det jobbet nu när jag är borta, så jag skulle visa henne. Det gick skitsmidigt och jag fick lite extra lön av chefen där, så då unnade jag oss en middag för dom pengarna. Vi satt ute och åt, första middagen på uteservering i år! Det va lite kallt kanske, men den vietnamesiska ölen och maten höll oss varma. Vi pratade om framtiden, alltså när jag kommer tillbaka till Berlin, om kärlek, och allt annat trams vi brukar prata om. Mysig kväll.

Nu står jag på jobbet, jobbar bara idag, lördag, och sen är måndag min sista dag. Känns bra. Väldigt bra faktiskt.
Mina kom igår, hon bor hos oss nu, och hyr lägenheten av mig sen när jag är borta. Känns också väldigt bra. Vi käkade middag och drack vin igår kväll och skypeade med Joanna som är i Austin, eller nån annanstans. Minns inte. Blev lite full.
Ikväll har Erik typ hejdå-fest på White Trash. Ska dit efter jobbet. Är ledig imorgon. Kommer sluta illa.
Förresten vill jag lägga till att det idag är typ 18-20 grader i Berlin, skinande sol, och man behöver inte ha på sig jacka! Det är alltså inte vår, utan sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget