fredag 12 mars 2010

Åååååååååhhhhhh

Blir tokig. Nu är dealen med nya butiksägaren typ avslutad? WTF? Vi håller ju på med typ mega-rea nu bara för att vi ska stänga om typ 3 veckor, och jag ska till Gbg igen. Och nu igår kväll, så ringer dom och säger att det är lite för mycket pengar, och börjar pruta! Nu ska jag lägga till, att denna familjen då som vill ta över kontraktet och öppna upp en till inredningsbutik (dom har tre stycken i London) har vi legat i förhandling med i snart 5 veckor! Vilket innebär att vi självklart inte samtidigt legat i förhandling med någon annan! Så nu då, när det egentligen är 3 veckor kvar innan vi ska stänga, så måste vi börja om från början, göra annonser igen och annonsera och hitta nya intresserade övertagare/köpare-vad man nu säger. HALLÅ PANIKEN! Jag blir så trött. Jag är liksom inställd nu på att åka till Gbg om 3 veckor, hänga med alla fina vänner i några veckor innan New York. Jag får ju självklart åka om jag vill, men känner på något vis att jag borde stanna och jobba tills vi VERKLIGEN stänger. Fan. Har ju redan New York biljetten betald, så jag kommer ju åka det när jag tänkt åka, men kommer nog komma till Gbg senare än tänkt, coh vara där betydligt kortare än tänkt.
Sånt är livet. Jävligt irri.

SÅ, om någon som läser har tips på hur vi blir av med butiken fortare än tusan, eller har tips på vart vi kan annonsera i Sverige, eller annat, MAILA MIG! josefin_lundahl@hotmail.com


3 kommentarer:

  1. alltså. seriöst. butiken är ju skitsnygg. är den bebolig? kanske hyr skiten och flyttar till berlin istället för tallinn.

    SvaraRadera
  2. det var en lägenhet från början faktiskt, som min chef renoverade om för 2-3 år sen. det går absolut att bo här, om man bara sätter in en dusch. den är på140kvm, så man kan ju bo flera stycken!:)

    SvaraRadera
  3. hyran är per månad skitdyr eller?

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget