onsdag 10 mars 2010

Internationella vem?






Jag tyckte att jag var jätte rolig i måndags när jag sa till Emelie på telefon att jag inte visste vem vi skulle fira, eftersom att jag inte känner några internationella kvinnor, men det skämtet uppskattades inte av varken henne eller Kalle. Inte heller när jag drog det för Jessi & co var det någon som tyckte att det var kul. INGEN FÖRSTÅR MIG!:(
Aja. DEN dagen i alla fall, med eller utan internationella kvinnor, skulle firas.
Kalle och jag mötte upp Jessi på Alexa och gick runt och flummade runt. Käkade lite lunch, kollade i mer affärer. Jag var jätte duktig! Jag hittade saker jag ville köpa, men gjorde det inte. Unbelieveble! Frida gjorde oss sällskap på stan, och efter att ha kommit överens om att vi var alla alldeles för flummiga för att gå på Guggenheim, så köpte vi varsin flaska bubbel och en fryst prinsesstårta och åkte hem till Frida, Jessi & Lisa. Jag var nöjdast i världen över tårtvalet (eller snarare att dom andra till slut gav med sig efter att jag nästan börjat gråta när dom sa att dom inte ville ha någon jävla tårta).
Vi drack 4 flaskor bubbel och åt upp hela tårtan, och runt kl23 åkte Kalle och jag hem och somnade ganska så snabbt.
På tisdagsmorgon åkte han. Det blev tomt och tyst, och en vecka full med jobb började.

2 kommentarer:

  1. Hahaha du är så fin!

    Tack så mycket för allt!!

    Tacka Erik också, SUPERFN helg!!

    SvaraRadera
  2. tack själv, fina!:) så kul att du kom hit!!
    får se när jag kommer ifrån berlin... kommer nog behöva stanna lite längre.:*

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget