fredag 5 mars 2010

Herpes & besök

(...tyckte att Herpes & Kalle var en lite elak titel...)




I onsdags gick jag hem till Johanna (btw, finaste lägenheten ever), och drack en flarra rotkäppchen. Hennes flaska. Men inte själv som tur va. Sen gick vi bokstavligen runt hörnet, och in på nbi, Kulturbrauerei. Där spelade Herpes, aldrig hört innan jag tyckte dom va sjukt bra. Dom lät exakt som ett tyskt Doktor Kosmos, och jag gillart.








Gick upp för en stund sen. Igår kom Kalle. Kalle, min Kalle. Vi gick till White Trash och käkade med Jessi när jag stängt butiken. Där satt vi och åt och drack massor som vanligt. Sen gick vi till Golden Gate. Det va stört knepig stämning när vi kom dit, och jag kände mig lite opepp. Men helt plötsligt kom vänner, bekanta och stört mycket folk. Peppen kom, och vi dansade till kl06, då vi åkte hem.
Nu ska jag handla frukost och sen får vi se vart dagen tar oss. Ikväll ska jag sitta i dörren på Blind Date Swingers Club. Får ta en disconap i eftermiddag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget