onsdag 17 mars 2010

Skiss

En kväll i somras när jag satt ensam i lägenheten så ville jag prova en klyscha.
Jag satte fåtöljen vid det öppna fönstret, hällde upp ett glas rött, tände en cigg och lyssnade på Edith Piaf.
Mest bara för att prova.
Jag gillade det.

---

Ibland drömmer jag mig iväg. Jag drömmer mig in i situationen att jag skulle vara tvungen att lämna mitt land och byta identitet. Då ser jag mig själv framför mig i Sydamerika. Ljuger för alla jag träffar om mitt liv innan jag kom dit. Jag har kort, blont hår och har börjat om.

3 kommentarer:

  1. http://i788.photobucket.com/albums/yy166/systemsounds/poster_system_sound-2.jpg

    SvaraRadera
  2. ah, jag känner sunday luv!:)festade som fan med henne i somras.
    synd att jag inte är här då...:/ åker typ dagen innan.

    SvaraRadera
  3. det är med dig man ska hänga alltså, hehe. har faktiskt ingen störe koll på den bruttan. dock håller jag mary levo som en av världens bästa dj's.
    hör själv: http://soundcloud.com/maryvelo/system-sounds-01-mixed-by-mary-velo

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget