söndag 31 januari 2010

Wow, LUGN helgen!





Den svarta listan...
Igår, lördag, kom Jessi hem till mig efter att hon varit på IKEA. As sur över att jag inte kunde följa med, pga sjukan, men hann pyssla lite här hemma. Jessi började med pannkakor, och jag med kladdkakemuffins (ja, 3:e gången denna veckan...:S). Det blev en otroligt nyttig middag som bestod av pannkakor med tillbehören; kladdkakesmet, glass, socker och sylt. Älskar att vara vuxen och få äta vad man vill till middag. Lol.
Vi drack vin till, och lagom till efterrätten till efterrätten (muffins) så kom Thomas och gjorde oss sällskap. Kvällen bjöd på Doktor Kosmos och en jävla massa tjöt om gamla ligg och ex. Jag bestämde mig för att en gång för alla göra en lista, och försökte få ihop allting i ordning, vilket gick åt skogen! Sen visade jag dom som jag har addade på FB, för Jessi och Thomas. Och sedan gjorde dom samma sak. Tror att vi kom fram till att Jessi legat med snyggare killar än jag (överlag). Min lista som gjordes under kvällens gång är fortfarande inte fullbordad. Men det poppar upp namn lite då och då så snart är den säkert klar.
..
Vid halv fyra gick dom sköjjarna hem, och jag var skit pigg och satt uppe ett tag till, och kom fram till att FB inte är så jävla kul på natten. Inte så mycket happening där inte.

Berlin Fashion baby



Kolla vad fin min uggla är!!!
Idag möttes vi upp för att gå på marknad. Jessi köpte, och jag prutade ner en jättefin, söt liten lampa+skärm, (som Jessi Svahn visar upp på bilden, funkar även som hatt) och en snyggsnygg grön pall från 60talet. Jag hittade också en pall, fast en röd med metallben, och den supersöta uggle lyktan! Dom ska stå bredvid min säng och va fina. Pallen betalade jag 8€ för, och ugglan 1€. FETT NÖJD.
---
Nu ska jag äta potatis gojjs, (kokade potatisen i typ 40minuter, så det får nog inte kallas för potatis längre) och kolla på sista Robinson avsnittet! Zpännande...
Tror att det blir tillbaka till jobb imorgon, lika bra antar jag. Är sjukt trött på skiten, men det är bara några veckor kvar, och bra med pengar. BIT IHOOOOOOP!

(BTW så är ju min sex affisch vid sängen den klockrenaste!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget