lördag 16 januari 2010

Kaffe inlägg

Sitter och äter frukost i en lägenhet precis mittemot mitt jobb. Nej, inte den lägenheten vi skulle ha flyttat in i 1:a januari, utan en hyr lägenhet som min chef var tvungen att fixa till min pappa. Han åkte igår morse. Such a long story. Hur som, så sitter jag här nu, för den är betald till söndag ef.m, så det känns lite som att bo på hotell. Fast jag har inte kunnat sova alls inatt. Precis när E och jag skulle somna började jag höra ett konstigt ljud. Som att det droppade jättehårda och tunga droppar på taket? Eller att det spännde i träet på något vis... svårt att förklara, men det ljudet har hållit mig vaken eller väckt mig flertal gånger inatt. Sjukt störigt.
Nu är jag i alla fall mätt, nästan klar och måste gå ner till butiken och städa innan öppning. Hoppas på massor av kunder idag, eftersom att jag inte får ha min dator där längre, så är det inte så spännande att stå där 7 timmar om jag inte har några kunder liksom.

För övrigt så drömmer jag mig bort härifrån lite grann. Vem vill följa med?

2 kommentarer:

  1. just nu åker jag fan vart som helst, så jag är väl på.

    SvaraRadera
  2. Vart ska vi då? Jag vill till New York nu, och mina syskon... Men jag vill hälsa på Jenny också i Thailand.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget