måndag 4 januari 2010

Festdag nr 3



























Förfest hos mig med alla godingar. Runt halv tre-tre tog vi oss in till White Trash, där blev det dans, blodbad (från min näsa), och mera dans. Erik och Emelie joinade oss när dom hade slutat. Var en kanon kväll, kom hem halv nio och var lagom trött igår.

Nu ska jag strax in till stan. Jag har tvättat, käkat frulle och försökt organisera allt för min pappa. Han sitter just nu fast i en snöstorm i Danmark, men är strax på färjan mot Tyskland. Han är här ikväll vid kl19 tror jag, då ska vi fixa med hans lägenhet, sen ut och käka. Ska bli skit mysigt att ha honom här.

4 kommentarer:

  1. Missade totalt näsblodet. Stackars dig! Puss på blodig näsa...

    SvaraRadera
  2. ÄLSKAR den grupp bilden där jag typ "viskar?" till knut o anna e JÄVLIGT glad och daniel har en cigg i munnen som inte riktigt syns så han ser lätt retarded ut. /sessili

    SvaraRadera
  3. Pappsen kom igår, efter att ha suttit i bilen i nästan 17 timmar!:( Stackarn.

    Ja, näs blodet va mindre skoj. Tog ju aldrig slut! Tack för en bra kväll ändå!

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget