onsdag 13 januari 2010

Blabla

Är så jävla nöjd över att ha datorn på jobbet alltså. Fattar inte hur jag pallade dom här långsamma dagarna innan.
Pappsi är fortfarande i Berlin, i morse flyttade han till Oderberger str 11, mittemot butiken. Inte till den vi har kontrakt på, lol, utan en annan. Han har i alla fall nånstans att bo och det är ju viktigast. Min chef har ju fuckat upp allt, hon beter sig som en fjortonåring.

Anyway. Igår blev det middag ute med Emelie, E och pappa. Vi gick till samma ställe som Emelie och jag var på för ett par veckor sen, Kastanienallee 103. Helt galet god mat. Vi drack vin, åt allt från hel fisk till thai gryta till pasta med lammbolognese. Väldigt gott.
På vägen hem började E må dåligt så vi köpte lite whiskey i hopp om att kunna döda alla bakterierna i halsen. Pratade med honom nyss på telefon (butikens då eftersom att jag tappat min mobil på efterfesten vi va på i söndagsmorse...) SKIT!) och han är sjuk. Jävligt synd.
Ikväll kommer Sessilli hem till oss och ska klippa oss. Hon flyttar hem på tisdag, vilket känns pisspisspiss, så vi ska alla få varsin sista klippning innan. Får klippa E lite snabbt då, så får väl han hoppa över kvällsölen som vi planerat in.

Vill att denna arbetsdagen ska gå lite snabbare. När jag slutat ska jag gå till killen vi va hemma hos, han på bild i förra inlägget, och knacka på och förhoppningsvis har jag min telefon tillbaka ikväll. LYCKAN ALLTSÅ!

3 kommentarer:

  1. lol lol lol. borta bra men hemma bäst (öhh, hehe, nej) vi ses i NY lixom änna

    SvaraRadera
  2. lol på den handikappade gubbikonen som dyker upp när man skall fylla i säkerhetskod så att det inte är spam!

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget