måndag 18 januari 2010

Vaken

Gud denna veckan alltså Som kommer, tyvärr. Ska jag vara på jobbet VARJE dag! Hoppar in för Stina måndag&fredag... När jag vanligtvis är ledig. Ska kolla om vi kan skita i fredag, pallar inte det stället 6 dagar i sträck!
Helgen var bra. Som vanligt fest i lördags. Sessilli´s hejdå fest. Hon drar ikväll. Efter det gick vi till Berghain, väldigt, väldigt bra musik! Dansade konstant till kl8, sen åkte jag hem. Igår söndags blev det mest sömn och mys hemma. Upptäckte Den rätte för Rosing, och kanal5´s andra program som jag KAN se ifrån Tyskland. Hysteriskt roligt program. Sen hundra höjdare. Lagom smärtfritt.
Nu ska jag handla lite mat, sen åka till Sessilli för att säga hejdå på riktigt, och sen jobba då. SUCKELISUCK.
Bilderna från lörd/sönd kommer upp ikväll efter jöbbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget