fredag 22 januari 2010

3 dagar 16 bilder

La till en bild från Jessi pässi















Dom första bilderna är ifrån i tisdags på PRE FASHION WEEK eventet som var på HOF96. På tok för mycket folk i början av kvällen, så då orkade jag bara inte ta några kort.
Blev totalt uppraggad av e skitsnygg lesbian som ville ha ut mig på dejt. Fick trösta henne i 30minuter innan jag kunde gå. Lite för mycket dricka där gjorde att jag mådde skit på onsdagen. Efter jobbet följde jag ändå med E på punkkonsert med en av hans kollegor Manny och hans tjej (som för övrigt ser precis likadana ut som Jessi och Daniel, väldigt gulligt). Sjukt kul hade vi och E och jag blev jättefulla. På vägen hem från Kreuzberg tog vi kort i automat, och spillde ketchup överallt. På korten är vi inte medvetna om att E har en ketchupklick på hakan... Väldigt glada var vi i alla fall, och speciellt jag när jag såg att det var fullt av konfetti på golvet i photobootet. YEIY! Längtar till sommaren och bar25!

Kortet på emo Emelie är från igår på jobbet. Hängde här, hon kom med mat och sen gick jag till fiket och stängde, och sen möttes vi upp för vindrickande som höll på lite för sent...
Är på jobbet nu. Måste gömma datorn innan chefen kommer och blir arg. Egentligen är jag ledig idag... men jobbar ändå. Massa events idag efter jobbet, fullspäckad dag kan jag lova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget