torsdag 28 januari 2010

SJUUUK


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH, jag är jättesjuk!:( Blev kass igår, jobbade halvdag sen gick jag hem. På vägen hem köpte jag några kaffekoppar jag kollat på i tusen år, en plast fruktskål, och en lite korg till mina pyssel och sygrejer. Efter det åkte jag hem till E som var ledig från jobbet och hade tvättat och haft sig.
Vi bestämde oss för att gå på bio med Jessi på Sony Center och vi såg The imaginarium of Doctor Parnassus, Heath Ledger´s sista film. Den var bra. Eller. Jo. Jo, men den var bra. Mysig liksom. Massa goda popcorn och en gigantisk Pepsi blev middag, sen åkte vi hem. Så fort vi kom hem mådde jag självklar ännu sämre, och febern gick upp. Jag fick supergod champinjonssoppa och vi såg på Mid Night Meat Train, haha, ja splatter! Sjukt rolig. Sen somnade jag.
Och nu ligger jag här. Väntar förjäves på att min chef ska sätta på sin mobil, se mina sms som säger att jag inte är i butiken, och att hon ska ringa och va lite sur. Hatar att behöva vänta på det! Jag kan inte slappna av! Vill bara sova.
Nu ska jag sätta på lite te och göra en macka. (Eller väcka E och be honom göra det åt mig...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget