tisdag 26 januari 2010

VILLA
















I lördags blev det som sagt utgång. Förfest hos Thomas, som även hade lite vänner och bekanta på besök från Sthlm. Sjukt trevligt, och sjukt mycket drinkar. Vi åkte till VILLA där två av deras polare skulle spela skivor. Som vanligt stört mycket folk och bra musik och dans.
Jag och Sofie skulle en sväng på toa, och när det väl var vår tur så kom en tjej och sa på tyska lite vänligt men bestämt att hon absolut skulle gå före oss, för det var minsann hennes möhippa. Som tur (för henne) hade hon polare som inte tvingade på henne massa fula jobbiga kläder och skit, men en ballong runt benet hade hon. Vi snackade lite och det slutade med att vi delade på toan alla tre. Hon visade bilder på hennes fästman, väldigt snygg, och vi sa grattis och babblade på. Hon berättade att hon skulle ha sin bröllopsfest på Panorama bar (Berghain) om två veckor, och hon tog mitt nr och skickade mig en inbjudan. Så jävla kul! Sofie sa att sånt där bara händer i Berlin. Och så är det väl.
Bra natt, lite mindre bra morgon, men dansa av mig gjorde jag i alla fall.
Bara några dagar tills nästa helg... Håll ut vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget