måndag 7 december 2009

Slapp



Berghain stämpeln som började på höger handled, slutar alltid på andra ställen.

Idag har jag haft ännu en menlös ledig dag. Jag tänkte gå upp vid kl10, vaknade av mig själv, kollade klockan men kände mig helt energilös. Lite sjuk. Somnade om och vaknade kl13. Hatar det. Men hela dagen har jag känt mig lite loj, och tror att jag är lite halv sjuk. Så idag har det blivit mer chill, handla mat, laga god mat, kolla film och mysa.
Kollade igenom bilder från helgen och längtar som faan till nästa. Inget speciellt som händer, förrutom att jag är i Berlin. Där det alltid är grymma helger. Åh, partade nog inte av mig ordentligt i helgen tror jag!! Det spritter i kroppen! Helg, kom NUUUUUUUUUUU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget