torsdag 31 december 2009

Nyår

Här sitter la jag och väntar på att få börja dricka. Jag vill ha en drink! Men har tre flaskor bubbel, vilket innebär att om jag öppnar en flaska, måste jag dricka upp hela. Inte för att det är något problem, men det var inte riktigt min plan att bli full INNAN själva nyårsmiddagen, som hålls hemma hos Jessi i Neukölln. Kommer bara goa människot dit, och jag är super nöjd.
Jag fick två flaskor jätte dyr champagne av min chef, och så har jag köpt en flaska Rotkäppchen för 3 euro, som jag ska blanda ut med persiko juice och göra Bellini´s.
Happ... rullar tummarna typ.
Nej, nu ska jag måla naglarna knallrosa, sen byta om till min finfina Marc by Marc klänning, smink och fixelifix. Sen ska E och jag ta vårat pick o pack och dra till Neukölln. Jepp! Pepp!

Önskar er alla en underbar kväll med massa bubbel och förhoppningsvis ett rejält hångel ikväll vid 00-slaget!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget