tisdag 15 december 2009

Måndag-tivoli+julmarknad






I måndags köpte jag julklappar. Typ hela dagen. Och åt. Typ, hela dagen.
På kvällen gick jag med Anna och Sessilli till julmarknaden/tivolit som dom smällt upp vid Alex-platz. Hysteriskt roligt. Dom har helt fruktansvärda åk karuseller, som känns så jävla o stabila, just för att dom bara har dom uppe i några veckor... Jag ville gå både spökhuset och åka någon berg-o-dalbana, men den var för mesig enligt Jessi som vi mötte upp där. Jag var nöjd ändå med lite Glühwein och titta på allt white trash folk som kommit från förorten och skulle ragga. Helt hysteriskt hur vissa ser ut, men rätt roligt.

Nu ska jag till jobbet, och ikväll till appartment på gratis svensk julmiddag som Joel Alter bjudit in mig på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget