lördag 5 december 2009

födelsedags morgon

Jag har inte kunnat sova alls i natt. Försökte kl02 att sätta på en film på datorn och somna till den. Strax efter vaknade jag och var tvungen att släcka lampan i hallen. Försökta somna igen. Vred och vände och fann ingen ro.
Efter ett tag kom E hem. Jag trodde att jag skulle sova djupt då, men det gjorde jag inte utan snarare låtsades som att jag sov. Fortsatte så där hela natten. Att jag vaknade och kändes som att jag precis bara blundat. Kl09 kollade jag på klockan. Då hade jag legat i sängen i typ 7 timmar... sovit kanske 4? Tänkte sätta om alarmet till 10:15 och bara skita i frulle och sånt, men 09:45 orkade jag inte vrida på mig mer.
Så nu sitter jag här. Dricker en kopp kaffe och äter en macka. Trodde att jag skulle få frukost på sängen idag, men det är väl lite mycket begärt antar jag...
Jag är helt svullen runt ögonen. Grät en del igår. Kunde liksom inte sluta, och ville inte heller. Det är sjukt hur ont ögonen gör dagen efter!! Ajaj! Önskar att jag hade en sån där ansiktsmask som man har i frysen som kan lugna ner huden lite. Jag är totalt omotiverad till att jobba idag. Brukar vara full av energi på lördagar. Men idag... kan det kvitta. Orkar inte bry mig riktigt. Mår lite illa, som om jag antingen inte åt någonting igår, eller att jag drack. Inget av det är sant, så jag vet inte varför...
OOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH. Så känns det. OOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH. OOOOOOOrka.
Det är bara att tacka för alla fina gratulationer på fejjan, dra på ett leende och gå till jobbet och sälja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget