torsdag 17 december 2009

Apartment&Bergstübl

Igår var jag på apartment med Jessi. Jag hade fått inbjudan av Joel från Göteborg, han och Fubbi skulle laga svensk julmat och jag som ÄLSKAR julmat och längtar som faan till Sverige, gick ju självklart dit.
Jessi o jag drack mycket med än planerat, och stannade mycket längre än tänkt. Jag hade skit mysigt, en väldigt najs after work.

Imorse när jag vaknade kände jag att det var någonting som var annorlunda med idag. Inte bara att E hade gått upp kl09 (!!!) hör o häpna, så JAG var den som låg kvar i sängen, utan när jag kikade mot fönstret så såg jag något annat utanför. Jag drog bort gardinerna och såg att det var sant. SNÖ. Jag blev jätteglad och piggnade till från en liten lätt bakfylla direkt. La mig under täcket igen och låg och tittade ut genom fönstret en liten stund innan det var dags att göra sig iordning för jobbet.


Det syns inte, men jag försökte ta kort på att det snöade bakom mig... Jaja.
Nu kom jag precis hem från pub häng med lite olika svenskar. Alla ska åka till Sverige olika dagar, olika destinationer, och det känns konstigt att vi inte kommer ses förrän nyår. Men bra också.

Nu vill jag bara hem till Göteborg. Det är allt jag vill. Vara på Landvetter och bli hämtad av mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget