torsdag 10 december 2009

Mamma&annat kladd

Ibland är jag en sån jävla skitunge och irriterar mig på min mamma.
Tycker att hon är vimsig, störande, efter, inte lyssnar och berättar samma historier tusen gånger.
Jag inser snabbt lite bittert att vad jag gör är egentligen tycka illa om mitt framtida jag. Samt kvinnan jag skulle göra vad som helst för.
Håll käften ungjävel, liksom.

---

En kille gick förbi butiken igår i regnet med en glass i handen.
Jag tyckte det kändes jättekonstigt.
Varför har vi lärt oss att man inte ska äta glass när det regnar, utan bara i solen för?


---

Jag önskar att jag hade råd att vara deprimerad. Bara ett tag, en månad.
Ja, jag skulle behöva va deppig en månad.

---

Den här läser jag alltid när jag vill skratta:

Han ringer sitt jobb och säger att han inte kan komma dit
är du sjuk
nej
jag är alldeles för frisk för att komma å jobba idag
men jag kanske kommer imorgon om jag känner mig lite sämre

Här Är Vi/Bob Hanson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget