söndag 27 december 2009

Sista dagen i Gbg

Sista dagen i Göteborg. Ligger i soffan som jag legat i hela dagen. Jag har självklart blivit sjuk efter några dagars hårt festande, julfirande, mys och annat.
Imorgon åker jag till Berlin igen, och i vanlig ordning så känns det inte toppen, eftersom jag umgåtts för lite med vissa som jag hade velat vara med mycket mer. Men det är sånt som händer. Nu har jag varit i Gbg 3 gånger sen jag flyttade, nu är det eran tur! :)
Jag har fått fina julklappar och haft jättemysigt och kul. Mer familjetid än dom andra två besöken.
Nu vet jag inte när nästa gbg besök blir, jag har inget inplanerat och funderar på att strunta i det också faktiskt. Jag ska spara ihop pengar till att åka till andra sidan jorden och krama Jonna och Jenny och se platser jag aldrig sett istället, och få göteborgarna att komma till Berlin och uppleva något som aldrig upplevt innan.

Bilder lägger jag upp på min nya laptop när jag kommer till Berlin och installerat allt på dattan.
Jag fruktar min flygresa imorgon eftersom att jag knappt kan andas genom näsan. Men jag har Jessi med mig så det ska nog gå bra.
Nu blir det en sista middag, min favorit-mamma-rätt; Garbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget